نوشته شده توسط : عماد
سیم کارت های دائمی ایرانسل

 

 

اگر می خواهید در خرید کارت شارژ ایرانسل به نحو چشمگیری صرفه جویی نمایید یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم.شما می توانید به جای استفاده از سیم کارت های اعتباری از سیم کارت های دائمی استفاده نمایید. این سیم کارت ها در میان تمامی سیم کارت های موجود در کشور از  پایین ترین نرخ مکالمه برخوردار هستند.

شما می توانید خرید کارت شارژ ایرانسل را به بعدا موکول کنید و الان با این سیم کارت ها صحبت کنید و بعدا مبلغ انرا بپردازید.در واقع شما مانند سیم کارت های دائمی همراه اول می توایند در پایان هر ماه با دریافت قبض به صورت فیزیکی و یا الکترونیک نسبت به پرداخت هزینه های مکالمات خود اقدام نمایید.شما می توانید خط اعتباری خود را نیز تبدیل به ائمی کنید .

 

برای تبدیل خط اعتباری به دائمی کافیست تا به یکی از نمایندگی های ایرانسل مراجعه کرده و مبلغ ما به تفاوت انرا پرداخت کرده و از این بعد نرخ مکالمات و پیامک های خود را با نرخ تایین شده برای خطوط ثابت خواهید پرداخت.شما بعد از صدور صورتحساب تا ۲۸ روز فرصت دارید تا نسبت به پرداخت ان اقدام نمایید و چنانچه در این فرصت این کار را انجام ندهید خط شما قطع شده و می باییت علاوه بر مبلغ بدهی مبلغی هم به عنوان جریمه بپردازید.

شما برای پرداخت مبلغ بدهی خود م یتوانید اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نموده و به اندازه مبلغ بدهیتان خط  خود را شارژ نمایید.این یکی از آسان ترین روش های شارز خط و پرداخت صورتحساب می باشد.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 18:59  توسط مهران  |  نظر بدهید

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید

خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکین جدید

 

 

شرکت ایرانسل به منظور تشویق در خرید سیم کارت های این شرکت توسط مشترکین و متقاضیان جدید در اقدامی جالب بسته های تخفیفی مناسبی را برای این دسته از خریداران خود در نظر گرفته است.شما با خریدشارژایرانسلمی توانید از ۲۰۰ مگا بایت اینترنت همراه برای سیم کارت هدیه خود استفاده نمایید.همچنین می توانید بروی سیم کارت هدیه خود اهنگ پیشواز مورد علاقه تان  را به صورت رایگان تنظیم نمایید.

 

ما عزیزان اگر مثلا اقدام به خریدشارژایرانسل ۲۰۰۰ تومانی نمایید می توانید از ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان نیز بهره مند شوید.همچنین می توانید ۱۰ پیامک فارسی هم ارسال کنید و ۱۰ پیام چند رسانه ای هم می توانید ارسال نمایید.البته شایان ذکر است که در این طرح شما نمی توانید به صورت شگفت انگیز اقدام به شارز نمایید و یا شارژ خود را خط به خط کنید.

قیمت خرید یک سیم کارت از اپراتور ایرانسل ۵۰۰۰ تومان است و حدداکثر بعد از دو هفته یک سیم کارت هدیه نیز برایتان ارسال خواهد شد.کافیست تا برای درخواست سیم کارت هدیه خود به شماره ۲۱۱۲ یک پیام بدون متن ارسال نمایید.بعد از دریافت سیم کارت شما با هر روشی که بخواهید می توانید اقدام به خریدشارژایرانسل  نمایید و مقدار مورد نظرتان را تهیه و استفاده نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 14:23  توسط مهران  |  نظر بدهید

سیم کارت دیتای همراه اول

سیم کارت دیتای همراه اول

 

 

 

در سیم کارت های اعتباری همراه اول شما نمی توانید با خریدشارژهمراه اول به مکالمه بپردازید و همانطور که از اسم انها نیز مشخص است این سیم کارت ها صرفا طراحی شده اند تا برای دیتا و پیامک استفاده شوند.شما با استفاده از یک سیم کارت دیتا می توانید از خدمات نسل سوم یا همان ۳G در بیش از ۱۷۰ شهر کشور استفاده نمایید.

اگر در ارسال پیامک مصرف بالایی دارید و وب گردی زیاید انجام می دهید پیشنهاد می کنیم حتما از سیم کارت دیتای همراه اول استفاده کرده تا هم کیفیت بالاتری را حس کنید و هم هزینه کتری را در کل بپردازید.قیمت این سیم کارت مبلغ ۱۰ هزار تومان می باشد.در همان لحظه خرید شما نیازی به خریدشارژهمراه اول ندارید چرا که این سیم کارت دارای مبلغ ۵ هزار تومان شارژ اولیه است.

 

شما براحتی از این سیم کارت در تبلت و یا موبایل خود می توانید استفاده کنید.برای شارز کردن ان نیز مانن دیگر سیم کارت های اعتباری همراه اول کافیست تا اقدام به خریدشارژهمراه اولنموده و رمز مربوطه را وارد نمایید تا بتوانید از خدمات این سیم کارت مخصوص استفاده نمایید.شما می توانید جهت دریافت سرعت اینترنت بالاتر با ارائه مدارک شناسایی  و داشتن کارت دانشجویی اقدام نموده و درخواست افزایش سرعت دهید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 14:23  توسط مهران  |  نظر بدهید

طرح اعتباری ایرانسل چیست؟

طرح اعتباری ایرانسل چیست؟

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ماهانه چقدر برای خریدشارژ ایرانسلهزینه می کنید؟ آیا می دانید اگر از طرح اعتباری ایرانسل استفاده کنید می توانید بروی هزینه های خریدشارژ ایرانسلخود مدیریت داشته باشید ؟ ایا می دانید با این طرح تا حدود زیاید باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد؟

 

این طرح در تمام مناطقی که ام تی ان ایرانسل انتن می دهد دارای پوشش بوده وتقریبا می توان تمام افراد می توانند از ان استفاده نمایند.اگر از دریافت صورت حساب های ماهانه خسته شده اید و نمی خواهید هرماه با دیدن قبض موبایلتان سورپرایز شوید پس پیشنهاد می کنیم شما هم به جمع استفاده کنندگان از این طرح اضافه شوید.در واقع مهمترین کاربرد این طرح در کنترل هزینه های مکالمه شما می باشد و از این پس می توانید بروی این هزینه ها به صورت مستقیم مدیریت داشته باشید.

شما به جای خریدشارژ ایرانسل به صورت روزانه می توانید از این پس اعتبار مورد نیازتان را به صورت یکجا خریداری کرده و سپس در مدت زمان نامحدود از ان استفاده نمایید.با این روش دیگر هیچ صورت حسابی را سر ماه دریافت نخواهید کرد و می دانید اگر در حال مکالمه هستید هزینه ان قبلا پرداخت شده است.

کلیه تعرفه ها و نحوه فعال سازی این طرح و تمام جزئیات مرتبط با انرا می توانید با مراجعه به سایت ایرانسل به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت تمایل از این پس شما هم از طرح اعتباری استفاده کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم آبان 1393ساعت 14:48  توسط مهران  |  نظر بدهید

اگر دوست دارید

 

 

 

اگر دوست دارید تا در خریدشارژایرانسل از این پس صرفه جویی نمایید و در طول دوره هزینه مکالمه کمتری را بپردازید به شما پیشنهاد می کنیم تا فرصت باقیست از سیم کارت های دائمی آی سیم استفاده نمایید.شما از این پس با استفاده از یان سیم کارت ها می توانید برای تمامی مکالمات تلفنی خود چه داخل کشور و چه خارج از کشور تنها یک نرخ بپردازید و ان هم مبلغ ۴۹۹ ریال بیشتر نمی باشد.این نرخ بر حسب تعرفه ثانیه ای تایین شده است.این خدمت را برای عزیزانی در نظر گرفته ایم که دوست دارند تا از این پس مبلغ کمتری را برای خریدشارژایرانسلسیم کارت خود مصرف نمایند.جالب است بدانید تعرفه در نظر گرفته شده حتی از تعرفه مکالمه تماس های بین خطوط ثابت و همراه نیز مناسب تر و پایین تر می باشد.

در خدمتی دیگر ایرانسل امکانی را فراهم کرده تا شما بتوانید همان شماره ایرانسلی را که موجود دارید را به یک سیم کارت آی سیم تبدیل نمایید.و از این طریق از این پس دیگر نگران تعداد زیاید  خریدشارژایرانسلنباشید و با کترین نرخ موجود در کشور به مکالمه بپردازید.شما برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همین الان با سیم کارت کارت خود شماره *۷# را شماره گیری نمایید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار تان قرار داده شود.کافیست بعد از این شماره گیری مبلغ یکصد هزار تومان سیم کارت خود را شارژ کرده و سپس مجددا شماره *۷۰۳ را شماره گیری نمایید و به همین راحتی خط شما تبدیل به یک سیم کارت ای سیم خواهد شد.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 18:33  توسط مهران  |  نظر بدهید

روش های الکترونیکی و مدرن

شارژ ایرانسل را به صورت مستقیم خریداری نمایید

 

 

خرید کارت شارژ ایرانسل یکی از سنتی ترین روشی های شارژ است که این روزها دیگر جایگاه خود را ماننند سابق  ندارد و با اضافه شدن روش های الکترونیکی و مدرن یواش یواش در حال رخت بر کندن می باشد.اپراتور ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران خود در اقدامی جالب روش تهیه شارز را راحت تر از قبل نموده و با این روش که به نام روش مستقیم شارز معروف است شما در عرض چند ثانیه و با سرعت عمل بالاتری می توانید خط تلفن ایرانسل خود را شارژ نمایید.

 

شما دیگر نیاز ندارید تا حتما برای شارز خط خود و یا دوستانتان اقدام به  خرید کارت شارژ ایرانسل به صورت فیزیکی نمایید .با روش مستقیم دیگر حتی نیازی ندارید تا کد رمز شارز را در گوشی خود وارد کنید.فقط کافیست تا شماره تلفن خود را وارد کرده وومشخصات بانیک خود را نیز وارد نمایید و دکمه تایید را فشار دهید به همین راحتی خط شما و یا هر خط دیگری که شماره آنرا در آنجا نوشته باشید به هر میزانی که بخواهید در همان لحظه شارز خواهد شد.

 

این روش به عنوان جدیدترین و مدرن ترین روش خدمات ارائه شارز به مشتریان است که اولین بار توسط اپراتور ایرانسل در کشور ارائه شده است.در هنگام  خرید کارت شارژ ایرانسل به این روش مهم نیست که بانک صادر کننده عابر بانک شما چه می باشد .فقط کارتی که استفاده می کنید متصل به شتاب باشد و دارای رمز دوم نیز باشد و به اندازه ای که می خواهید خرید کنید نیز در آن موجودی باشد کار تمام است و در چند ثانیه خط مورد نظر شما شارز خواهد شد.

این روش به صورت ۲۴ ساعته در سایت ام تی ان -ام سی آی در حال ارائه می باشد و شما هر زمان در هر مکانی که بودید می توانید با مراجعه به ادرس www.mtn-mci.ir اقدام به خرید شارژ مورد نظر خودتان نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم آبان 1393ساعت 17:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

راهنمای خرید شارژ

راهنمای خرید شارژ

تنها در عرض چند ثانیه شارز مورد نظرتان را بخرید

 

در این قسمت برای کاربرانی که می خواهند اقدامب ه خریدشارژایرانسلو با خریدشارژهمراه اول نمایند اما نمی دانند باید چگونه عمل کنند آموزشی را قرار داده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

شما کافیست تا ابتدا در قدم اول تایین کنید که از کدام اپراتور می خواهید اقدام به خرید نمایید.مثلا اگر برای خط ایرانسل خود شارز نیاز دارید کافیست تا بروی گزینه خریدشارژایرانسلکلیک نمایید و سپس مبلغ شارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و در محله بعد یک ایمیل و شماره تلفن مورد نظر را وارد کنید.

در مرحله بعد شما باید شماره کارت بانک و رمز دوم و شماره چهار رقمی CVV2 که بروی کارت بانکی شما نوشته شده را واد و دکمه تایید را بزنید.بله به همین راحتی کد شارز مورد نظر هم به ایمیل شما و هم به همان شماره تلفنی که وارد کردید ارسال خواهد شد و همزمان نیز بروی صفحه مانیتور برایتان به نمایش در خواهد آمد.برای خریدشارژهمراه اولنیز همین مراحل را باید طی کنید با این تفاوت که در مرحله اول به جای انتخاب اپراتور ایرانسل اپراتور همراه اول را انتخاب خواهید کرد.

 

 

امیدواریم لحظات خوبی را در سایت ام تی ان-ام سی آی سپری نمایید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم آبان 1393ساعت 17:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

در لحظه خط خود را شارژ نمایید

در لحظه خط خود را شارژ نمایید

 

 

خریدشارژایرانسل این روزها بسیار راحت تر از گذشته انجام می گیرد و با تنوع در روش های خرید شما براحتی می توانید حتی بدون اینکه نیاز باشد از خانه بیرون روید در منزل اقدام به شارز  خط ایرانسل خود نمایید.از جمله روش های سریع و بدون دردسر تهیه شارژ خرید اینترنتی آن می باشد.شما می توانید بواسطه سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند در عرض چند دقیقه و شاید هم کمتر اقدام به خریدشارژایرانسل مورد نظر خود نمایید.ما نیز بر همین اساس در سایت ام تی ان -ام سی آی بستری رابرای شما فراهم کرده ایم تا براحتی و بدون دردسر بتوانید در محیطی کاملا امن اقدام به خرید شارز مورد نظر خود نمایید.

 

برای خریدشارژایرانسل  به صورت اینترنتی تنها کافیست تا رمز دوم کارت بانکی خو را فعال کرده باشید و به اندازیه ای که می خواهید خرید کنید رد کارت خود موجودی داشته باشید.به همین راحتی و با وارد کردن شماره روی کارت و رمز دوم می توایند در همان لحظه شارز مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اما مزیت های خریدشارژایرانسل از سایت ام تی ان-ام سی آی عبارتند از :

۱-سریع بودن در امر خرید به دلیل وجود زیر ساخت استاندارد در سایت

۲-خرید با مبلغ های مختلف  بر اساس سلیقه و نیاز شما

۳-وجود شماره تلفن پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته برای مواقعی که نیاز دارید

۴-ایجاد محیطی امن برای کلیه خرید های اینترنتی

+ نوشته شده در  سه شنبه ششم آبان 1393ساعت 18:24  توسط مهران  |  نظر بدهید

در یک چشم به هم زدن خط خود را شارژ کنید

 

خریدشارژهمراه اول شاید تا چند سال پیش به سختی انجام می شد و تنها برخی از مغازه ها اقدام به فروش شارز این اپراتور می کردند و علت هم این بود که اکثر مردم یا از تلفن های ثابت همراه اول استفاده می کردند و یا اگر خط آنها شارزی بود از اپراتور ایرانسل استفاده می کردند.اما با گذشت زمان و فراگیر شدن خطوط اعتباری همراه اول شاهد این بودیم که هر روز بر تنوع روش های خریدشارژهمراه اول نیز افزوده می گردد و به نوعی این اپراتور تمام تلاش خود را به کاربسته تا مشتریانش با کمترین زحمت ممکن و در کمترین زمان لازم اقدام به تهیه شارز مورد نظر خود نمایند.

یکی از این روش ها که امروزه در میان کاربران بسیار فراگیر شده است قطعا روش خرید اینترنتی است.سایت های مختلفی در این زمینه شروع به ارائه خدمات کرده اند و در این میان وب سایت ام تی ان-ام سی آی نیز در این زمینه به ارائه خدمات به مشتریان پرداخته است.شما در سایت ما می توانید نه تنها از اپراتور همراه اول بلکه از دیگر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات همچون ایرانسل و تالیا و رایتل نیز اقدام به خرید شارز های مورد نظر خود نمایید.

شما با خریدشارژهمراه اول از مجموعه ما علاوه بر اینکه در کمترین زمان ممکن و در محیطی امن اقدام به این کار نموده اید همچنین در قرعه کی های مختلف که مختص خریداران سایت است نیز شرکت داده می شوید و شانس خود را امتحان می کنید.در ضمن شماره تلفن پشتیبانی سایت به صورت ۲۴ ساعته  آماده پاسخگویی به درخواست های شما عزیزان است و شما با خیالی آسوده در هر ساعت از شبانه روز می توانید اقدام به خرید از سایت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()